joi, 29 aprilie 2010

am fost... in ce vei fi...

Cand eu nu stiu ce sunt
"am fost" nu a putut trai
si paru-mi e carunt...
de ce imi spui:
ai fost... dar ce vei fi?

dezgrop sub clar de luna
nisip de amintiri
sunt oaspete, nu gluma
ca nu mai am simtiri...

ce-am fost, gasit-am tot aici:
pamant printre schelete
si-o vorba imi grai
in scris pe un perete:
ai fost... dar ce vei fi?

se cantaresc secunde
pentru a mi se defini "a fi"
Cum... sau de ce... sau unde?
Nu ii voi rasplati...

ma vad traind la urma
iubind, iluzie sau vis
ma va iubi, citind
macar ce-am scris?

Venita sa imi amani plecare
stiind cat mi-a fost dat
Ti-a mai scapat o cautare
De-aceea-ai intrebat...

Cuvinte nu mai poti citi, nici scrie
sa rup vecii doar pentru mine clipe
nu pot nici indrazni...
dar imi rasuna timp de impreuna...
si... intrebare... ce vei fi?

cand maine ma-n fioara
tocmai ca nu il stiu
cand vise stau sa moara
eu imi doresc... sa fiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu