joi, 19 mai 2011

Dincolo...

Dincolo de ceea ce vezi...
Sunt clipe de nu ştiu
Dincolo de ochii verzi...
Te iubesc timpuriu...

Să îţi plâng viitorul
Sau să uit amintiri
Mă opreşte tot omul
Tu îmi spui din priviri...

Fulg de nea mult uitat
Îmi îmbracă visare
Amintiri s-au visat
Soare încă răsare...

Nori mai trec spre târziu
Sângerând printre lacrimi
Vorbe sar pe altar
Printre frunze de paltini....

Gândul şchioapătă greu
Zburdă ţipete-n taină
Iar tăcerea mereu
O îmbrac ca pe-o haină...

Unde eşti scump târziu?...
Viitor nevisat
Ai plecat timpuriu
Noi de vorbă n-am stat…

Unde eşti scump prezent?...
Viitor în trecut
Ai rămas tot absent
Să exişti nu ai vrut…

Ai rămas neştiut
Revărsat în acum
Te privesc tot mai mult
Peste clipele scrum...

Mă aştepţi lăcrimând
Rouă peste visare
Mă sădeşti…, luminând
Prea departe de mine cărare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu